Verzend informatie

In welke landen bezorgen jullie en wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden naar zowel Nederland als België. In Nederland betaal je € 3,95 verzendkosten, tenzij je voor meer dan € 20.- besteld, dan zijn de verzendkosten GRATIS. In Belgie betaal je € 5,95 verzendkosten, tenzij je voor meer dan € 35,- besteld, dan zijn de verzendkosten GRATIS.

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling krijg?

We verzenden op werkdagen tot 17u dezelfde dag. Je ontvangt je bestelling dan dus meestal de dag erna. Soms heeft de post wat vertraging en duurt het een dag langer. Je kunt er in ieder geval van uit gaan dat wij alle bestellingen voor 17u dezelfde dag nog verzenden. De meeste pakketjes passen door de brievenbus (max 3 paar) dus daar hoef je niet voor thuis te blijven.

Betaal informatie

Welke betaalmethodes zijn er?

We bieden tal van opties, de meest bekende zijn iDeal, Paypal, Creditcard en Afterpay. Daarnaast bieden we ook een aantal exclusieve opties zoals: IN3 (betaal je sokken in 3 termijnen), SprayPay (gespreid betalen), Fashion Giftcard, VVV bonnen en de Webshop Giftcard.

Wat als er een prijs niet klopt?

Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, dus dat kan ook voorkomen bij de sokken bazen! Neem contact met ons op, dan maken we het in orde zodat jij sokken ontvangt voor een eerlijke prijs.

Wat doen jullie met mijn informatie?

Zoals je kunt lezen in onze Privacy Policy gebruiken we je informatie enkel om je bestelling op de juiste manier op de juiste plaats te krijgen. We zullen je informatie nooit doorverkopen aan derden zonder hier toestemming voor te vragen.

Bestellingen en retouren

Mijn bestelde sokken zijn stuk bij ontvangst.

We controleren alle sokken voor verzending op oneffenheden, desalniettemin kan het voorkomen dat jouw sokken stuk zijn als je ze ontvangt. In dat geval, neem contact met ons op en wij zorgen dat je zo snel mogelijk nieuwe krijgt.

Hoe plaats ik een bestelling?

Kies in de winkel de sokken uit die u wilt hebben, selecteer de juiste maat, voeg ze toe aan uw winkelwagen en reken ze af. Zo simpel als het klinkt, is het ook! Komt u er toch niet uit? Neem dan contact met ons op via de chat, we helpen u graag verder.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of terugsturen?

Neem even contact met ons op middels de chat of middels e-mail. Dan zorgen we dat uw bestelling geannuleerd wordt of dat we u helpen bij het retour zenden, omruilen of desgewenst terugbetalen. U heeft een afkoelperiode van 31 dagen dus u krijgt altijd uw geld terug als het product onbeschadigd is.

Met wie moet ik contact opnemen als ik vragen heb?

U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen, het meest snelle is de chat, rechts onder in uw scherm. Daarnaast zijn we ook prima bereikbaar via e-mail (we antwoorden doorgaans binnen enkele uren) of telefonisch tijdens kantoortijden op 026 – 2035005

Abonnementen

Ik heb een abonnement, wanneer ontvang ik mijn sokken?

Als je een abonnement besteld, dan verzenden we dezelfde dag je eerste paar. Daarna verzenden we altijd rond de 23e-24e waardoor je voor altijd uiterlijk de 25e je nieuwe sokken in huis hebt.

Wanneer incasseren jullie de termijn voor het abonnement?

We incasseren altijd op de 1e of de 10e van de maand waarin jij je sokken ontvangt. Het kan dus zo zijn dat we op 1 maart incasseren en je de sokken pas de 24e ontvangt! Wil je de incassodatum aan laten passen? Dat kan, stuur ons even een e-mail!

Jullie hebben de 1e geïncasseerd en ik heb nog niets ontvangen?

Dat kan kloppen, we verzenden namelijk altijd rond de 23e-24e van de maand, nog even geduld dus! Wil je de incassodatum aanpassen? Dat kan hoor, geen probleem, neem even contact met ons op!